Google Ads hirdetlések
Kulcsszótervezés a Google Ads eszközével
Előfordulhat ugyanis, hogy mi magunk sem tudjuk, mit érdemes hirdetnünk
Kicsit felhősebb és hűvösebb lett ma. Remélem, csak ideiglenes.
Ha nem a tökéletes landing page-ből kiindulva határoznánk meg a kulcsszavainkat, írnánk meg a hirdetéseinket, akkor használhatjuk a Google Ads tervezési eszközeit is, például a kulcsszó tervezőt.
Előfordulhat ugyanis, hogy mi magunk sem tudjuk, mit érdemes hirdetnünk, vagy hogyan érdemes azt tennünk, mert sokféle termékünk van, vagy a termékünk sokféle igényt elégít ki. A kulcsszó tervező képes megjósolni a piaci információk figyelembe vételével, hogy a következő napokban mire fognak keresni az emberek.
Ezzel új, olcsóbb kulcsszavakat fedezhetünk fel, amelyek akár ugyanolyan vagy nagyobb forgalmat és/vagy konverziót eredményeznek.
Másrészt ötleteket is adnak, hogy milyen céloldalt és hirdetési szövegeket alkossunk, azaz ha látjuk mire lesz keresés a következő napokban, valójában azt látjuk, mire lesz igénye a vásárlónak. Ha tudunk gyorsan reagálni és ezt az igényt kielégíteni, nyert ügyünk van.
Mindkét stratégiát érdemes használni: klasszikus termékeinket, landingjeinket tökéletesítve azokhoz készíteni hirdetéseket, és kulcsszó tervező - vagy más tervező eszköz által jósolt - igények kielégítéshez készített céloldalak és azok hirdetése.
Ha mindkettőre nincs is mindig kapacitás, markáns piaci változás esetén mindenképp csekkoljuk rá a második módszerre is, például most, a lezárások bevezetése után is!