Google Ads hirdetlések

Kulcsszavak meghatározása Google Ads hirdetésekhez

Döntő jelentőségű, hogy milyen kulcsszavakat határozunk meg, és fizetünk az általuk generált kattintásért.


Különleges a mai séta: 365 napja, 1 éve sétálok minden nap - egy sem maradt ki. 
A napi sétákon felmerülő gondoltaimat pedig lassan 6 hónapja osztom meg itt Veletek. 
 
Heti témánk a Googele Ads hirdetések, amelyeket adott kulcsszó halmazra célozva jelenít meg a kereső és a tartalmi partnerek.
Döntő jelentőségű, hogy milyen kulcsszavakat határozunk meg, és fizetünk az általuk generált kattintásért.
 
A kulcsszavak meghatározása történhet fordított logikával is: létrehozzuk a minden szempontból tökéletes céloldalt, ahova a hirdetésünkkel a látogatót terelni szeretnénk. Ezt követően, amikor új kampányba kezdünk az Ads-ben, elsőként a céloldal - langind page - címét adjuk meg. A Google azt elemezve maga kínálja fel a szükségesnek gondolt kulcsszó témákat, tesz javaslatokat. Minél inkább volt a landingünk is pontos, és használtunk rajta azokat a kifejezéseket, amelyekre keresve szeretnénk, hogy megjelenjen, annál valószínűbb, hogy a rendszer is képes azokat automatikusan felismerni. Minél inkább ad teljesen téves javaslatokat a Google, annál valószínűbb, hogy a céloldal nem fogalmaz pontosan, félreérthető, hibás.
 
Természetesen bátran add meg kézzel a helyesnek gondolt, vagy kulcsszókutatásból származó kifejezéseid, ha biztos vagy benne, hogy a céloldal tartalmilag helyesen kapcsolódik azokhoz. A fenti módszert használhatod a kulcsszavak előállítására de csak ellenőrzésére is.