Google Ads hirdetlések

Hogyan írj vonzó Google Ads hirdetéseket a kampányaidhoz?

Jó Google Ads hirdetést írni pedig az egyik legnehezebb dolog a világon.


Jelentem nyílnak a virágok a Gellért-hegyen!
 
Tegnap a kulcsszóválasztást, ma a hirdetések írását vizsgáljuk meg a Googele Ads-ben. Hiába határoztuk meg a megfelelő kulcsszavakat, ha a hirdetéseink szövege nem kelt bizalmat és olthatatlan vágyat, hogy arra kattintson a kereső (más hirdetések és organikus találatok között).
 
Jó Google Ads hirdetést írni pedig az egyik legnehezebb dolog a világon. Ezt nem fogja legenerálni semmilyen eszköz - mint akár a kulcsszavakat -, így a rendkívül szigorú karakterlimit miatt magyar nyelven minden tudásodra szükség lehet. Nem is javaslom senkinek, hogy csak úgy nekiessen.
 
Helyette itt is induljunk ki a céloldalból. Hosszabb szöveget könnyebb írni, mint extra rövidet, a landingek tartalmi szerkesztésre pedig számos séma, minta létezik. Törekedjünk arra, hogy építsük a tökéletes landing page-t ahol minden ott van, ami kell, és semmi, ami nem. Itt nem kell a tartalmi mennyiségben limitálni magunkat, "csupán" a minőségben.
 
Egy hibátlan céloldalból pedig sokkal könnyebb lesz hirdetés-verziókat létrehozni. Egyszerűen csak addig játszunk tartalom felosztásával és tömörítésével, amíg találunk olyan tartalmi jelentést a céloldalon, amelyre még nem született hirdetés. Attól függően, hogy miről szól egy többszörösen összetett mondat a céloldalon, indikálhat 1 vagy akár 3 hirdetést is. Ne korlátozzuk magunkat egy kampány létrehozásakor a hirdetések számában, bőven elég, hogy az adott hirdetés hossza van limitálva. Ha végül 10-20-50 verziót készítünk, akkor annyival indulunk. A kampány első néhány napja után pedig kezdjünk el kidobálni a rosszul teljesítő hirdetéseket - vagy esetleg javítsuk vagy a tapasztalat, felismerés alapján készítsünk újabb verziókat!