Forgalomterelés
Miért terelsz forgalmat? Mi a tartalomstatégia?
De miért csináljuk ezt az egészet? Miért készítünk tartalmakat és miért tereljük rá a forgalmat?
Amikor felfelé indultam, még a napszemüveget is fel kellett vennem, de végül borongósra fordult az idő, sőt a séta végére kifejezetten hideg lett. De legalább csapadék nem volt .-)
Az előző héten a tartalomtípusokról beszélgettünk. Már akkor is felmerült, hogy az elkészített tartalmaink akkor fognak a megfelelő célközönséghez eljutni, ha ezt a szükséges forgalomtereléssel elérjük.
De miért csináljuk ezt az egészet? Miért készítünk tartalmakat és miért tereljük rá a forgalmat?
Vállalkozásként a végső célod csak valamilyen értékesítés lehet: keressenek fel az üzletedben vagy vásároljanak online, jellemzően a saját weboldaladon. Így aztán bármilyen felületen is teszel közzé tartalmakat, amíg nem a weboldalad kosarában van a látogató, addig terelned kell őt tovább és tovább ebbe az irányba.
Egy egyszerűbb vásárlási folyamatban ez lehet akár egyetlen lépés: kiküldöd reggel az aznapi ebédmenüt, címzett éhes, megkívánja, feljön az oldalra és rendel.
És lehet nagyon összetett is: akár több 10 vagy több 100 tartalmat is elfogyaszt tőled valaki a különböző social felületeiden és blogjaidon, amíg végül egy adott időpontban Tőled veszi ki cégének az új irodahelyiséget.
A Te vállalkozásodban vagy területeden átlagosan hány tartalom elfogyasztása után vásárol a vevő?