Forgalomterelés
Keresőoptimalizálás: a nagy öreg forgalomterelő
Az egyik legrégebbi, hosszútávon a leghatékonyabb, ugyanakkor leginkább misztifikált forgalomterelés a SEO, azaz a keresőoptimalizálás.
Ma visszatért az igazi, gyönyörű szikrázó napsütés, csak a kezem fázott, miközben a várost fotóztam a Citadellától. Ideje bekészítenem az érintőképernyőn is használható kesztyűmet!
Az egyik legrégebbi, hosszútávon a leghatékonyabb, ugyanakkor leginkább misztifikált forgalomterelés a SEO, azaz a keresőoptimalizálás.
A Keresőoptimalizálás segít abban, hogy a Google keresőjéből, vagy bármilyen másik keresőből, sőt tulajdonképpen bármilyen más weboldalról a Te vállalkozásod weboldalára jussanak a látogatók.
Három fő területe:
1.) "Content is king", vagy is készíts folyamatosan releváns és minőségi tartalmakat a weboldaladra.
2.) Gondoskodj róla, hogy a weboldalad technikailag kifogástalanul, hibamentesen, szabványosan és gyorsan működjön minden eszközön.
3.) Töreked rá, hogy megbízható, minőségi oldalakról bejövő linkeket kapjon a weboldalad.
Nem bonyolult, csak legalább 3 szakma ismerete kell hozzá: a tartalomkészítő, a webes fejlesztő-üzemeltető és a PR-marketinges.
Nálatok megvannak ezeknek a területeknek a felelősei, van aki foglalkozik vele?