Forgalomterelés

Forgalomterelés zárógonolat: a személyre szabott tartalom

Ez pedig nem más, mint a személyre szabott tartalom.


Ködös, borongós délelőtt sétáltunk fel Akarattya Magaspartra, ahol a forgalomterelésről szóló hét zárógondolatát foglaltam össze.
 
Ez pedig nem más, mint a személyre szabott tartalom. De nem csak úgy felhasználói csoportra, típusra, érdeklődésre, perszónára - hanem teljesen konkrétan Jánosra, Katira és Erzsi mamára. EZ ilyen tartalom fogyasztása előtt a látogató szükségszerűen azonosította magát, mi pedig dinamikus adatok felhasználásával tudunk számára teljesen egyedi tartalmat megmutatni. Ez már lehet a direkt üzleti ajánlat is, de még azt megelőző utolsó előtti lépcsőfok is. 
 
Az biztos, hogy itt már nagyon közel járunk a tűzhöz, akit ide eltereltünk, attól nagyon alapos indokkal várhatjuk el, hogy most már fizessen, azaz vásároljon is. Ebből következik, hogy a személyre-szabott tartalommal sokkal többet is árthatsz, mint segítesz: csak finoman, elegánsan adj egy megerősítést arra vonatkozóan, hogy a látogató jó helyen jár. 
 
Vannak személyre szabott tartalmaid?