Forgalomterelés
Dedikált tartalmak a tartalomfolyamban
Akár egy platformon belül, akár csatornákat váltva tereled a látogatóidat a végső célod, azaz az értékesítés felé, végig kell gondolnod milyen tartalmi lépések szükségesek ehhez.
A mai sétára Balatonkenese magas partján, a Soós kilátóhoz tett körrel került sor. Az idő kellemes volt, de kicsit semmilyen is.
Akár egy platformon belül, akár csatornákat váltva tereled a látogatóidat a végső célod, azaz az értékesítés felé, végig kell gondolnod milyen tartalmi lépések szükségesek ehhez. Minden tartalom elkészítése költséggel jár, az elfogyasztásuk pedig időbe telik, így meg kell találnod a saját értékesítési folyamatodban azt az ideális mennyiséget, amire valóban szükség van ahhoz, hogy a látogatóból vevő válhasson. Se kevesebbet, se többet.
Ráadásul végig kell gondolnod, minden egyes belépési pont esetén, hogyan fog működni a tartalmi hálód? Ahhoz, hogy az ilyen-olyan tartalmaidra érkezőket irányba állíthasd, szükség lehet például dedikált tartalmakra, amelyeket csak adott feltétellel teszel elérhetővé, így annak fogyasztásakor már biztos lehetsz benne, hogy a látogató túl van a korábbi lépéseken. Lehet egy ilyen egy csak hírlevélben publikált link, vagy csak bejelentkezés után olvasható cikk.
Te készítesz dedikált tartalmakat?