Forgalomterelés

Az Instagram legfontosabb forgalomterelő elve

Nagy az analógia a keresőoptimalizálással, ezért - néhány tabut ledöntve - azzal összehasonlítva nézzük meg a helyzetet itt, az Instán:


Ma folytatódott a kellemes őszi idő, talán kicsit kevesebb napsütéssel, de csodás friss levegővel töltődhettünk a mai sétán!
 
Tegnap a weboldalak forgalomterelése volt a téma, ma azt nézzük meg, hogy tudunk forgalmat terelni az Instagram oldalunkra? 
Nagy az analógia a keresőoptimalizálással, ezért - néhány tabut ledöntve - azzal összehasonlítva nézzük meg a helyzetet itt, az Instán:
 
 
1.) "Content is king": ide is érvényes! De a jó minőségű és rendszeres tartalom mást jelent egy weboldalon és mást itt. Céges oldalon hosszútávra tervezett, releváns szakmai kontent a  minőségű tartalom, míg az Instagrammon ezt a legegyszerűbben így lehet összefoglalni, tadám: "A legnagyobb azonnali hatást kiváltó tartalom". Hangsúly mindegyik szón.
 
2.) A weboldalad kifogástalan működése az Instarammon az átgondolt, megtervezett és következetes arculatot, dizájnt jelenti. 
 
3.) A SEO-ban a minőségi oldalakról bejövő linkeknek a Social Mediaban a különböző iterakciók felelnek meg, akár azok, amelyek mások tesznek a Te oldaladon, akár azok, amiket Te ejtesz meg mások oldalán.
 
Amikor kiteszel egy posztot, szoktál arra gondolni, vajon mekkorát fog ez szólni?