Felhasználói élmény

Záró gondolat a felhasználói élményhez, és egy WOW!

Ezen a felhasználói élmény volt a témánk, szombaton elérkeztünk a záró gondolathoz!


Egész különösen indult a reggeli időjárás a Tökhegy oldalában: szikrázó napsütés találkozott a gerincre ült, későn ébredő felhővel.
 
Ezen a felhasználói élmény volt a témánk, szombaton elérkeztünk a záró gondolathoz! 
 
Az élmények érzéseket, érzelmeket váltanak ki. Az érzésekre pedig sokkal tovább emlékszünk, mint a tényekre, információkra. Ezért kell online felületeinken is pozitív élményt adnunk: ez garantálja, hogy visszatérnek hozzánk.
 
Az élmény sokféle lehet: ha éhes vagyok, akkor az, hogy 2 kattintással megrendeltem a pizzát, és 20 perc múlva ehetem is. Ha dzsekit rendelnék, akkor az, hogy 3D modellen körbeforgathatom az összes szín opcióban. Ha számítógépet keresek, akkor az, hogy a videókártya legutolsónak gondolt, de számomra fontos paraméterét is megtalálom azonnal.
 
Ha ezt tudod nyújtani, a látogatód vásárló lesz, és elégedetten csettint, hogy "wow - ez klassz!".
 
De nem az a lényeg, hogy hasra esik tőled.
Hanem az, hogy magától is! Sikerélményként éli meg, hogy megtalált. Kicsit úgy érzi, mintha ezt az egészet ő is csinálta volna. Büszkén oszt meg téged, mivel magáénak érez.  
 
Ez a legtöbb, amit kívánhatsz magadnak!