Felhasználói élmény
A tartalom mint élmény
Ha minden gyorsan és ott jelenik meg, ahol kell, és úgy néz ki, hogy a célközönség elolvad tőle, akkor nem marad más eszköz, mint maga a tartalom, amit adunk.
Szemerkélt az eső picit, amikor a budaörsi Kő-hegy lépcsőin felfelé kaptattam, de ennyi szinte pont kell, hogy kontrasztosabb lehessen a felület a fotókon.
Ma elértünk a felhasználói élmény legösszetettebb részéhez.
Ha minden gyorsan és ott jelenik meg, ahol kell, és úgy néz ki, hogy a célközönség elolvad tőle, akkor nem marad más eszköz, mint maga a tartalom, amit adunk.
A tartalomkészítést olyan mint egy film: vannak forgatókönyvírók, helyszínek, színészek, szerepek, jelenetek, rendező...
Az online felületeid, egy weboldalad minden egyes lapja megfelel egy jelenetnek. Minden lap, jelenet a nagy egész film része, és bár vannak ütősebb jelenetek, mégis egészében alkotják a filmet. Ha a hatás megfelelő, a néző nem akar majd felkelni a székből a végén. Ha az volt a célod, végigröhögi az egészet, vagy épp elfogyaszt egy százas zsepit - na ilyen felhasználói élményt lehet okozni magával a tartalommal, ha az gondosan megtervezett és kivitelezett.
Ne gondold, hogy ez üzleti felületnek ez nem feladata.
Ellenkezőleg: semmi sem fontosabb, mint hogy a Nálad töltött idő olyan élmény legyen a vásárlónak, mint ha csak moziban járt volna.