Facebook csoportok

A Facebook csoportok ereje: az aktivitás

Aktív csoportokban a tagok valóban _beszélgetnek_ egymással, és lássuk be, a mai világban ez kisebb fajta csoda.


Reggel esett is pár cseppet, délre csak a borongó maradt.
 
Vess össze egy céges Facebook oldalt és annak a csoportját! Valószínűleg azt fogod látni, hogy az oldalon 1-2 naponta, akár hetente jelenik meg egy új poszt, míg a csoportban 15 perces a legfrissebb. Persze az oldalra csak a cég, a csoportban pedig az összes tag képes posztolni, és pontosan ebben az aktivitásban rejlik a csoportok ereje, nem mellesleg mentődik át a közösségi felületek szelleme. Aktív csoportokban a tagok valóban _beszélgetnek_ egymással, és lássuk be, a mai világban ez kisebb fajta csoda.
 
Hogyan használhatod ezt az üzletben?
- a Marketingben a márkahűséget, az ismertséget, az elkötelezettséget is növeli egy csoporttagság
- az Ügyfélszolgálati teendők jelentős részét leveszik a válladról a lelkes csoporttagok
- a Kutatás-Fejlesztés számára kimeríthetetlen és első kézből származó információ-forrás a csoport
- az Értékesítés számára akár a másodlagos piacod színtere lehet, akár az elsődleges VIP terepe
 
Te hogyan, mire használsz, használnál csoportot?