Facebook - Instagram bolt

Mire jó a Facebook bolt?

Új hét, új téma: ezen a héten a Facebook / Instagram boltokkal foglalkozunk a Marketing Sétákban.


Mire felértem a hegyre, újrakezdett az eső, amely délelőtt alábbhagyott. Nem mondhatom, hogy hevesen esett, de nagy kövér cseppekkel, így kevesebbet fotóztam, és a videózáshoz is odaszegeztem a telefonom egy információs tábla fedett 20cm-es teteje alá.
 
Új hét, új téma: ezen a héten a Facebook / Instagram boltokkal foglalkozunk a Marketing Sétákban.
 
Karácsony előtt, és a járványügyi helyzet miatt is különösen fontos az online értékesítés. Érzi ezt a Facebook is, ezért Black Friday napján fogta, és a jól megszokott szívecske helyére tette a Bolt ikont, amely eddig a Felfedezések egyik lapjaként silányult az Instargrammon. Jól jelzi ez a hangsúlyváltást: akkor keressünk pénzt (ezzel is)!
 
Mármint a Facebook is, hiszen a Bolt funkcióban akár a megvásárolt termékek kifizetést is intézheti a Facebook, az összes általa felügyelt platformon. Így természetesen levon belőle egy jutalékot magának, és a kereskedőnek 8-10 naponta írja csak jóvá a forgalmat, de nem is kell hozzá semmilyen webáruház infrastruktúra, mindent intézhetsz a Facebookon belül. Kisebb vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak nem rossz induláshoz. Más kérdés, hogy a magyar piac mennyire érett ahhoz, hogy az Insagrammon fizess ki egy táskát vagy lámpát, de ebben a gyorsan változó helyzetben még az is lehet, hogy ez az érési folyamat felgyorsul.
 
De ha nem is bízod a platformra a pénz beszedését, a Bolt funkció akkor is remek lehetőségeket kínál, amit érdemes használnod.
 
Például azokat a termékeket, amelyet létrehozol itt, be tudod taggelni a sima organikus posztjaidban. Ez óriási előny ingyen, hiszen a képen megjelölt lámpára nyomva a lámpa termékinformációs oldalát mutathatod meg, még mindig házon belül. Innen pedig irányíthatod a látogatót tovább a tényleges webhelyedre, a webáruházadba.
 
Használtad már termék-taggelésre a Bolt funkciót?